arabella aka the genious

mmm men ok jag kanske har skrivit typ en halv b-uppsats åt Mia nu på typ tre timmar, det svåraste åxå, problemformulering, syfte, frågeställningar och TEORIIII!!! jag känner att min karma får många pluspoäng nu...

det är ett freak som smyger omkring här utanför, först gick han förbi, fram och tillbaka, typ 3ggr, sen såg jag han borta bland björkarna, och sen kom han igen PÅ CYKEL! äkta skum, jag är "lite" (ok, mycket) mörkrädd den senaste tiden (ok ok jag är alltid mörkrädd), orka....om jag är singel och bor själv för evigt så tänker jag skaffa mig en stor elak hund, for sure, och ska jag alltid bo i lägenhet, högst upp, helst på 10e våningen, nä just det jag e ju höjdrädd åxå, på 4e blir bra, men absoluuuut inte i hus!!

mamma e på pride, puss på dom!

men god natt då, jag ska vakna kl 6 imorrn, ja jaaaaaaaa

känner asmycket för att se 'Set it off' med queen Latifah just nu...ska söka och se om den finns å ladda ner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0