härligt liv

ok ok jag ska skriva lite nu då, för en gångs skull.
Trivsel på hög nivå just nu...mätt och go och lite lullig av gott grekiskt vin hos Mia, promenerade hem sen över campus i min ensamhet, så tyst och stilla....lugnet före stormen. Det är svårt att fatta att man inte är student längre, efter fem oseriösa år är det nu dags att ta tag i sitt liv, men jag klagar inte, jag har fått ett bra jobb och får betalt för att spendera ett par månader i mitt favoritland, tyvärr inte med min favoritperson som ju egentligen hör hemma där, men men...

Just nu ser jag fram emot:
Sluta på Svanen
Resan till Afrika med Emil o co
Festa med tanterna och de nya utisarna
Fylla 25 år och ha fest
Flytta till Kampala
Träffa M, när det nu blir...

Känns äkta konstigt detta med K och kid och allt, nu börjar det hända saker runt omkring mig. Också konstigt att W ber mig om pengar, tror hon att jag e miljonär eller?

Idag har jag skrubbat fläkten och spisen i typ 2 timmar och sagt upp min lägenhet, redan 4 som har anmält intresse, så detta går nog vägen....frågan är bara vart jag ska göra av alla mina miljoner grejer....

Olvidame tú....

Jag undrar vart detta kommer att sluta....den som lever får se....god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0