Jag drar

Ok men jag drar till Afrika nu då...äkta konstigt att säga det. Snart ska jag sätta mig på ett tåg upp till Arlanda (1a klass huhu...), sen ska jag sova på hotell i natt, i väntan på att klockan ska bli fem och jag ska möta upp Emil och Maria kl 05.00 på måndag morgon. Undrar om man ska hitta på nåt bus ikväll då kanske...jag har ganska stor erfarenhet av hotell, om man säger så...måste ju i alla fall tömma minibaren och sätta upp på UU:s räkning.
Utöver dessa planer har jag förvånansvärt LITE koll på vad som händer under de kommande 10 dagarna. Jag som e kontrollfreak, i alla fall kontrollfreak light. Jag vet bara att i morrn kväll kommer vi att vara i Nairobi, och sen nån annan dag i Dar es Salaam och en annan i Zanzibar och en annan i Kampala, men jag har absolut ingen koll på vad som kan tänkas ske där. Jag antar att vi ska träffa folk som vi ska jobba med och sådär, men jag vet inte vilka de är. Dålig info, Emil, skärpning!!!

Ikväll ska mamma och pappa ha dejt och komma fram till om det blir en Afrika trip i höst och hälsa på lilla dottern. Hoppas!! Det skulle va så kul! Så kunde de bo hos mig uppe på kullen (om jag nu får bo där, saker och ting händer ju inte direkt i expressfart när man har att göra med afrikaner) och så kunde vi göra massa skojiga utfykter och åka på gorilla tracking och kolla massa andra roliga djur. Det skulle va äkta mys.

Den 31 augusti har han tid med mig. Undrar om han vet att jag fyller år då....skulle ju kanske va passande att dyka upp och gratta då. Orka va jag och planera vad folk ska göra och som inte ens kommer hända. Men jag ska nog inte säga. Jag kommer i alla fall ihåg ALLAS födelsedagar, till och med såna som jag gick i samma klass med i trean....


Nä, men jag åker väl då....yalla hej då!


Kommentarer
Postat av: Kim

Kom hem nu!!!!!!!

2007-08-18 @ 17:56:33
Postat av: Km

Jag har spytt i ditt handfat

2007-08-18 @ 17:57:21
Postat av: Anonym

och jag har spytt i mitt eget handfat...nej förresten, det var i toan

2007-08-27 @ 08:41:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0