krävande människor

broccoli med fullkornsris
chips
tomater, riktigt finhackade tomater med pressad citron och sån här chilli
erres salsa med koriander är jävligt god
ett glas juice....?

det är bara att ställa upp, men det gör jag så gäääärna så, mmmm

hur känner jag? ja, hur känner jag inför det här? vad ska man säga liksom, jag vet ju hur det ligger till och det är som det är helt enkelt, inget jag kan göra åt, inte just nu ikväll i alla fall...men jag antar att det någon gång kommer att komma till en punkt då det inte funkar längre, spelar ingen roll hur mycket man önskar och vill och har rosa flickdrömmar om. när jag tänker efter så handlar det ju egentligen inte om att ge upp något eller att förlora något eller någon, för det är något som jag inte har och aldrig har haft och förmodligen aldrig kommer att få, i alla fall inte på det sättet som jag vill. och det är väl egentligen ingens fel, jag kan inte skylla på någon utom mig själv, så jag antar att jag får va lite bitter då och då. så, spelar det egentligen någon roll hur jag känner då?

som Elin S säger:
Hey? Do you mind me asking for a part...of your love, of your world and even better of your heart...?

jag skulle hellre be om en bit av "world" just nu. vad spelar det för roll om jag har "love" och "heart" om jag inte kan få vara en del av "world", en del av livet, av vardagen, det är det som är det viktiga...undrar om jag har vetat det hela tiden eller precis kommit på det? just nu är jag fine med love och heart and soul och allt det där, men jag vet att jag med tiden kommer att vilja ha det andra också.

Afrika var bra, by the way...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0