sista natten med gänget

gud va skönt.

Dagen har bestått av ADL, stressig lunch med potatisgratäng, bajs i tvättmaskinen och åska, regn och sol om vartannat. Myggorna håller på att äta upp mig, bara för att J har haft dörren öppen hela dagen 'DÖRREN SKA VA ÖPPEN!'...bara att lyda. Helt kvavt och fuktigt och åskigt, jag känner mig helt klibbig. Nej, nu blir det ingen mer Anna Svenson på killarnas schema. Jag är inte alls ledsen för det heller...
Sen har jag ringt och beställt tågresa, flygresa samt hotell och satt upp det på Uppsala universitet, härligt...

I morrn ska jag och Bella hälla i oss mängder av alkohol, hoppas bara att hon pallar, den lilla späda saken, i och med att hon ska festa idag..

Jag har bestämt mig för att skita i reggae-festival i Uppsala, det blir bara (här tänkte jag nu skriva KRABBIGT, men sen kom jag på mig själv, jag tänker INTE börja prata som de gör här...) jobbigt och omständigt och dyrt.

Äkta kontigt han var i natt, och vägrar säga varför också...orka va mysterious.

Jag tror att min sambo kommer att sakna min kalla rumpa i natt. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0