tatueringen var borta, BORTA!

Jag kände en bitter smak i munnen när kämpade i stolen på 'house of pain'. Kan ju hoppas att de inte släpper in mig fler gånger om jag kommer och ska fixa. Lika bra att sätta en fet i pannan med en gång. Ärligt talat, riktigt DUM grej att göra!  Men nu e det over, slut, finito, tack och hej, yalla hej då!
Man kan tro att min nya tattoo är ett 'M', men det är det faktiskt inte även om det skulle vara passande, det är mitt stjärntecken, Jungfrun, VIRGO....så nu vet ni det.

Jag känner mig konstig, jag fick tjuttattack när jag gjorde havregrynsgröt, fast jag vet inte ens varför, det var liksom inte väntat. Det var inte alls AMUSEing, men jag tror heller inte att det var det det berodde på, fjantigt i så fall.

Jag har fått sambo, vi är jättelyckliga tillsammans, huhu. Hon är så snäll, men en väldigt bestämd kvinna, bäst att sköta sig...Sen ska vi skaffa ett O'boy barn och vara lyckliga i alla våra dagar.

I morgon jobbar jag sista dagen med mina kära muppar, sista för alltid. Funderar att säga precis vad jag tycker om dom, fast kanske ändå inte...jag är inte lika ärlig som min sambo, tyvärr. Och nu menar jag inte säga vad jag tycker om mupparna, det skiter väl dom i i alla fall, jag syftade mer på tanterna.

I övrigt så känner jag mig fortfarande konstig, äh, jag vet inte.


Farbror gubben snickrar så fint taket, så fint, ja...

Om 24 dagar fyller jag 25, over and out, yalla hej då!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0