the big 25

Jag är i Åske, myser hemma hos mamma och flickvännen och Matte. Pappa har precis gått hem till sitt, mmmm, känns fortfarande konstigt det där att han ska gå hem själv, men så varför sover jag inte där då? Jag är så dålig.

Vart i Linköping idag, betalade 200 spänn för tågbiljett plus 250 för läkarbesöket, for what? Jo, för att höra exakt det som jag fick höra för två år sen. Operation blir det troligtvis, men nu skickas ärendet vidare till Åske och till otroped oc sen ny kallelse, remiss och överläggning....så med andra ord om ca 15 år. Hoppas att jag fortfarande kan stå på spirorna då...! Jävla svenska välfärds (?) stat sjukvård...!

Om en vecka ska jag korsa Atlanten, för andra gången i mit liv, även den första gången var det för att hälsa på en kärlek, gud vad jag ska hålla påååååå....kan det inte bara va Johan Persson i Mönsterås, så mycket enklare!

Mamma undrade vad stränga Kim säger om mitt förhållande med M...? Undrar vad hon själv tycker? Ibland undrar jag var jag själv tycker, ibland tycker jag synd om henne.

I morrn är det då den stora dagen, undrar o  det känns annorlunda...? Jag är ju i alla fall ganska vuxen nu måste jag säga. Undrar hur många som kommer ihåg mig. Här har ni the story of my life...enjoy!

   

Kommentarer
Postat av: Kim

Puss på Anna Svenson

2007-09-03 @ 09:00:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0