Clarification

Ok, it seems to me that some people have been upset about certain things I've been writing, calling it 'swedish crap' or whatever. Now let me make some things very clear. This is my own personal page, a sort of diary, meant for my friends at home to read and see how Im doing and what I'm going through down in Africa. For those not familiar with Swedish norms and humour, let me tell y'all that we use a lot of irony and sarcasm, something that many other does not (unfortunately) understand. Take it for what it is, it's my diary and I don't want to hear that it's crap, don't go personal, cause Im writing exactly what I feel and think, and Im not a crappy person.

That's all about that.

Nu kan jag skriva svenska igen da....orka halla pa.

Jag ar i Entebbe, har spenderat natten pa en nice resort, sista natten med parents. Vi har haft en superskon helg pa Ssese Islands, mycket avkopplande, kanske just for att det verkligen inte finns NAGOT att gora dar, det ar bara lugnt och skont och strand och sol. Jag behovde det, kan jag saga, jobbet har varit CP, har brakat som fan med Makerere, de vill ha mer pengar. Verkar som att jag far gora sista delen av faltarbetet sjalv, for glom att de kommer fa nagra mer pengar. Hatar verkligen professorn dar, han ger mig illamaende.

Har varit i Gulu ocksa, det var nice, hos min Ugandiska familj. Sen var jag i Nairobi en svang, bara 2 dagar, pa project meeting.


Jag ar lite stressad, men jag ska skriva mer snart. Lenita kommer pa fredag!!


Kommentarer
Postat av: Kim

Vi tycker om dig för den du är....
puss

2007-11-12 @ 08:37:44
Postat av: Anonym

Men vem är han som skrev så var så otrevlig på facebook? Uschhh... men jag skanar dig. puss puss

2007-11-12 @ 19:16:17
Postat av: Anonym

Kommentaren ovan är från M E R S!

2007-11-12 @ 19:17:01
Postat av: Anonym

you must have misunderstood them they were being sarcarstic too. TRULY think its great to have you in Africa Was no intention to stress you.

2007-11-12 @ 21:37:42
Postat av: Tant Maria

men Anna du vet att du Rockar!!skit i alla muppar som inte fattar att d e personal..dom finns överallt *tyvärr* U R MISSED!!!

2007-11-13 @ 15:01:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0