Salmonella


Ah men okej, när jag då äntligen skulle få sätta igång och jobba så får jag salmonella. Uuuuusch säger jag bara. Först trodde jag att det var malaria, för jag vaknade med feber och värk i hela kroppen. Åkte till sjukhuset, men det var bara vanlig hederlig salmonella. Nu håller jag på att få liggsår, och det är trååååkigt, men folk är så snälla och kommer med yoghurt och tidningar och allt möjligt roligt. Puss! Inatt hade jag feber yra och vaknade av att det var ödlor i sängen. Orka hallucinera.

Så idag har jag tagit min laptop till sängen och skrivit en massa jobbansökningar, och skrivit Maria the President som referens, mohahaha! Blir asbra! Mia, glöm inte att jag är flexible, analytical, goal-oriented and have communication skills ;)!!

I morrn kommer Erre!

- Men ärligt talat, vad fan vill du? Orka prata om sex när jag håller på att spy ut mina inälvor. Låt mig VAAA! -


Kommentarer
Postat av: Lisa

Hoppas du mår bättre nu, fina. Puss på flexible, analytical, goal-oriented African queen med strålande communication skills.

2007-10-02 @ 21:31:25
Postat av: The president

Anything for u!! ;) du kanske skulle ha vart på stallet ikv, heta män från dina "hoods"...*hehe*
puss på dig

2007-10-03 @ 01:59:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0