...och allt är bara knäppt

Detta känns bara helt sjukt konstigt just nu. Jag har sarat människor, gjort folk besvikna, mig själv ocksa for den delen. Jag är trött pa att allting blir fel, hur mycket jag än kämpar för att göra rätt, allt bra som man bygger upp raseras pa nagra sekunder.  Fast det är som nagon sa, det är inte ödet som leker med mig eller bestämmer hur jag ska agera, det är JAG och ingen annan som försätter mig i situationer och det är jag alone som är ansvarig för konsekvenserna som mina knäppa beslut far.
Jag har nog gjort mitt här nu, det är dags känner jag...jag är bara ledsen för att slutet inte blev det bästa.
Ca 12 timmar kvar till taget gar, sen har jag ca 10 timmars flygresa att begrunda och tänka, jag orkar inte nu, jag lägger ner.

Jag är trött pa 'games', hit och dit och ljuga och slingra sig och anpassa sig och passa sig för vad man säger, för den eller den kanske inte visste om och kanske inte skulle fa veta. Fuck it!  Nu drar jag till ett härligt och okomplicerat, laid-back land, och jag hoppas att jag inte kommer tillbaka pa ganska länge. Men jag kommer att sakna er! Orka tjuta.

Puss fran trött och förvirrad liten tant....

Last Växjö pic...enjoy



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0