stupid sunday

Goooood vilken fest det var igår. Winnie och jag went barhopping BIG TIME...shots shots shots i mängder. Så jag kanske glömde bort att jag skulle till church, så när det knackade på dörren vid 10 var jag ganska förvirrad. Där var Angelo, min prinsessa och en till chokladunge. Typiskt mig att gå till kyrkan och vara full, för det var jag, i och med att vi kom hem typ vid 6. Nu, däremot, är jag sjukt bakis, kommer nog vara det till tisdag, minst. 'God is forgiving'. Winnie är skitkul att gå ut med. Hon är äkta sån som man ser afro-americans på TV, knäpper med fingrarna och rör på huvudet när hon pratar....what's up girlfriend?? Hon sov här i natt, och det var tur, för jag hittade en ödla i garderoben som jag tvingade henne jaga ut.

I eftermiddags tog jag hand om flickorna och tog med dom till min pool, de hade askul...jag hade mindre kul, jag ville bara sova. Men de är söööööta. Vill också ha! Jag kan bara välja en bra donator, så fixar jag resten själv. Vem behöver en man?

Jag har blivit inbjuden till två olika ställen till jul. Tror det blir Gulu. Colonel Walter Ochora (Winnie's pappa) in da house! Jag har inte ens sagt till mina parents att jag ska stanna. Det får gå. Nyår vet jag i alla fall hur jag vill fira, men vi får väl se.

Utröstning i Big Brother nu...Puss på Domino's pizza!

Men vad vill HAN nu efter typ tre år? Alla ska bli så kära....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0