what happened?

Ärligt talat, orka vara jag....vad FAN håller jag på med?
Var inte jag KÄR i M för typ en vecka sen? Jo, det kan du ju fethaja, eller ok hur ska jag kunna veta det, men ändå...jag kanske har gjort det största misstaget i hela mitt liv, jag vet inte, men det är redan gjort nu, so LIVE WITH IT BITCH!
Jag skulle vara på ett plan nu. Jag är så trööööög, varför kunde jag inte bara ta mitt pick och pack och sätta mig på tåget? Då kanske det hade kännts bättre sen under resans gång...fast innerst inne så vet jag ju att det är fel och att det inte kommer att leda till något bra för någon av oss, så detta var förmodligen det bästa ändå, men ändåååååå, kunde jag inte kommit på det INNAN jag betalade fucking 6500 spänn för en biljett plus 150 för tåget.
Så ja, Kim och alla andra, jag har jävligt dåligt självkänsla, men det borde jag också ha, för att normala människor gör inte såna här grejer, jag är inte normal, därför är det ok att vara självdestruktiv och jag får ha ångest och va deprimerad, för jag BORDE vara det med tanke på att jag är en dålig människa och gör dåliga saker mot människor och är egoistisk och bara tänker på mig själv.
Jag undrar hur M känner just nu, om han är arg eller ledsen eller bara whatever. Hur som helst är det jobbigt, allt är jobbigt, men jag försöker förtränga det genom att röka mycket till exempel. Helt störd, jag kan inte äta, har ont i magen och dricker alkohol varje dag.

Jag är ett riktigt freak, men nu ska jag ut och gå i skogen. Jag drar om drygt en vecka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0