baby Im back!!

efter att Ellen tvingat mig att avsloja min tontiga blogg sa far jag plotsligt lust att skriva igen.
Kanner mig grym, jag har fatt mycket komplimanger den senaste veckan....osakra jag liksom, klart det kanns bra...

jag har pondus och vet vad jag snackar om
snygg kropp, smal midja och formerna pa ratta stallena

man far vara bajsytlig ibland, yes!

jag har fatt grymmaste musiken, 'sahara longe', och jag har kopt 3 klanningar under loppet av 1 vecka, och det roliga ar att alla har kostat 50 spann (en skitfin 50tals lady pa second hand, en halvfin kinesisk med massa spets pa libanesisk affar i rosengard och en rosa fin med volanger pa lagerrensning i ystad), plus att jag idag har shoppat pa apoteket for 1300 spann, akta roligt!

utover detta sa ska jag i juli forvandlas till en tarta, tank er, jag med gradde och choklad, allt for karleken, happy birthday baby!

det ar harligt  med mysiga vinkvallar i tomelilla


love love love folkis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0