this is me now

men åååå vad seg jag är på att skriva blogg och månadsbrev och höra av mig till folk, jag vet, förlåt!

Vi har faktiskt haft fullt upp, det rullar på bra, inget direkt att klaga på. Våra kvinnor i Mooni är bara för härliga, vi har gjort hembesök hos en del av dom och jag blir helt varmt i mitt hjärta när jag tänker på dom, de har typ ingenting men ändå så är de så gästvänliga, bjuder på mat och läsk och kakor och skickar till och med frukt med oss att ta hem. Puss på dom!

En chock fick jag häromdagen, jag ska bli faster, det är ju underbart! Men han är ju så liten mmmmm...

Fler glada nyheter, Lenita kommer hit (nästan säkert) och det ska bli hur roligt som helst, nu ska vi planera resor!

Det är här jag trivs och vill vara, mer än så behöver jag inte säga...

Väntar på att solen ska komma fram....Erik måste få pressa lite innan han åker hem på söndag.

Kommentarer
Postat av: Linda-Binda

Anna, Anna, Drabantosten Anna....

Såå fina paraplyer vi har. Hoppas det regna lite i dag med =)

puss på kaffe-termos

2008-07-24 @ 10:42:13
Postat av: mia

men mon dieu, ska matte bli pappa. lilla lilla matte ju. men vad skoj!



hoppas du har det bra där borta i afrikat.

häpårre, puss.

2008-07-24 @ 21:09:14
Postat av: ellen

Hej finaste!

Skönt att höra att ni har det bra och får mycket mat!

Då ordnar sig väl det mesta! Jag blev inspirerad av era ideer med tjejgrupper och ska se om jag kan fixa en här med - även om det är galet kontroversiellt. Vi får se!

Kan du inte skriva lite oftare! och lite bilder också som din kollega linda!

Tills vi ses nästa gång! Ta hand om dig käraste anna! Stora blöta pussar från Bangladesh!

//greta

2008-08-08 @ 19:42:34
URL: http://bayofbengalvibration.blogspot.com/
Postat av: Emelie

Men det är väl helt underbart att det går bra och att du har kul, så bra att att du inte hinner skriva blogg;) Jag ville bara skicka en tanke och säga att jag läser dina inlägg även om de är få. Puss!

2008-09-04 @ 10:38:37
URL: http://greiddnos.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0