måndag 7.25

Ja det är måndag och jag sitter på office i Mönsterås sedan 1 timme tillbaka. GISS skiten och fjärrskrivbordet krånglar vilket betyder att jag inte kan jobba så jag får sitta här och vara menig och blogga och lyssna på radio och natten har varit CP och jag har druckit koleravaccin och har fetont i magen, all bra feeling från gårdagen när jag hängde på Gunnarsö bara är som bortblåst...fan!

Fast jag har klippt mig jättefint faktiskt, känns jättefräscht och bra och helgen har varit härlig med konsert på Fredriksbergs herrgård och grillning och Gunnarsö som sagt var. Jag fixade värsta goda potatisgrejen i folie på grillen...nypotatis med basilika och vitlök och lite citron och olivolja mmmmm. Festis och kaffe och medhavda mackor på Gunnarsö. Och avslutning med mjukglass sen på balkongen, den första på länge och slutade med illamående, men den första slicken var i alla fall god och den andra och tredje också. Orka förstöra det dåååå!!

Det är juni och det är tre dagar till jag åker. Helst skulle jag bara vilja röka.

-Song of the month?-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0