Resfeber de luxe

Fattar inte vad som hände idag, har varit hur lugn som helst och sen i dag så bara smög det sig på och så PANG! Resfeberpsykos, stirr, stress, tjutattack, illamående, allt man kan tänka sig, har aldrig känt såhär...har ju varit där förut ju, detta är 4e gången jag landar på Entebbes flygplats och den första och tredje gången var jag helt ensam mot världen, nu ska jag ju ha sällskap, Linda och Erik är ju med mig och allt är fixat och jag vet ju att det är detta jag vill, finns ingenting jag hellre skulle vilja göra just nu, på riktigt alltså.

Nu, en flarra vin senare, känner jag mig äntligen lite lugnare. Jag har vägt mina väskor och det kommer att funka, imorgon träffar jag Mers i Växjö, sen Ronnie och Emelie i Malmö och sen Erik i London.

Nu ska jag duscha och lägga fram kläderna jag ska ha på mig i morgon, och tidigt på fredag morgon är jag i YOOOUGHAAAANDAAAAA!!!!!!!!!!!

Fuck yeah, the sky is the limit, can only get better....ååååååååååååå vad jag älskar mitt liv. Nu kör vi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0