Älska

radiokanalen Din Gata 100.6....alla pratar skånska! (e man inte i Malmötrakten finns ju alltid webbradio)

Hur kan man bli så glad för att en bebis bajsar? Jag har vart praktikant idag på Mamma AB, bytt blöja, (kollat på när den riktiga mamman) torkat bajs, fått kiss och kräks på mig och hållit bebis och tröstat och vaggat och klappat på rumpan.

Nu drar jag till Stockholm, känner på mig att det kommer bli trivsel, varmt ovh skönt och sitta på uteserveringar och sådär. Måste nog packa.

Allmänt rastlös och lite lite nervös, för vad vet jag inte riktigt. Men en bra känsla, yes! Great expectations!

Skepp o'hoj maggie

PS. Men det roligaste var Mers som sa: Läs Kafkas "Förvandlingen" - Så var DU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0