Galet

...att vissa av mina polare är på väg till sina projekt nu i dagarna, Linda drar till Uganda i morgon, Ellen till Bangladesh, Björn är redan i Kigali tror jag och sen åker nog även folk till Turkiet och Tanzania denna eller nästa vecka. Detta gör att även jag fattar att det snart är dags. Om 2 veckor tokpackar jag och har ångest för alla borttappade papper, dokument, pass och allt jag har glömt. Men härligt. Fast jag ska undvika att mamma följer med till tåget, hon kommer gråta som bara fan, så här länge har jag ju aldrig varit borta, och hon grät ju till och med när jag åkte till Tomelilla, so figure...!

Alltså jag känner mig inte så het nu, mitt hår är så himla slitet och äckligt, jag bara virar in det i en sjal varje dag, tack och lov ska jag klippa mig nästa helg, sen har jag kvisslor typ finnar, jätteäckligt, brukar jag aldrig ha, sen känner jag mig polly också fast jag springer typ varje dag, inte lätt inte lätt. Och alla kläder bara känns tråkiga och det slutar med att jag har ett par jeans och huvtröja varje dag och inget smink och fettigt hår, det kan vara därför jag inte känner mig så het....hmmmm....intressant (eller inte så jätte egentligen), vilket kom först, hönan eller ägget?

Tror jag ska skaffa Haglöfs-kläder som en äkta naturmänniska.

Orka orka orka orka vara fjantig och bli sur! Pffff...Yalla bye!

Soldier girl

image181                                                  

Ungefär såhär ser jag ut nu......och om en vecka när jag har klippt och sminkat mig.            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0