Nyckelbiotoper

som ska kvalitetssäkras i morgon, jag känner att ett tungt ansvar vilar på mina axlar, en viktig resurs för företaget, enormt! Klockan sex går bussen till Sveaskogs kontor i Mönsterås, och jag undrar för mig själv hur detta ska gå. I Tomelilla brukade jag sova till halv 9, 9 ibland, och satte jag ingen klocka kunde jag sova till 11. Men det är bara att bita ihop, sen kommer ju lönen i juni, lönen som ska spenderas på alla roliga resor i Östafrika. Detta blir asbra!


Snygg-Fredrik definierade lycka som då han cyklar omkring i Malmö, med värsta grymma musiken i iPoden, kom på sig själv med att skratta högt där han satt på cykeln. Jag är nog ganska lycklig, idag skrattade jag massa gånger när jag cyklade.

För övrigt tycker jag att det är trist att Oskarshamns kyrka ska vara stängd i 8 månader pga mögel.

image170

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0