Obama is God

Jag älskar honom, jag bara helt fullkomligt älskar Obama! Har ni inte sett honom? Hört honom? Jag beundrar människor som är skickliga talare, som inte läser innantill och som kan fånga en publik (Hitler var i och för sig också en god retoriker...) Tittar på honom just nu, ett live-framträdande i samband med G20-mötet i London. LIVE!!! Tänk er, inga utrymmen för misstag, och han bara är så BRAAAA, han säger helt rätt saker, han svarar på alla frågor, han flörtar med journalisterna och skämtar med dem och alla skrattar. Hans entourage på 500 personer måste ju bara betyda en sak, att han är en väldigt viktig person, nästan övermänsklig, änglalik, Messias....
Så, Barack, snälla, snälla, gör oss inte besvikna....


Kommentarer
Postat av: Emelie

Du har höga förväntingar, jag ber till Gud (Obama?) att de infrias.



Glad påsk hjärtat, unna dig nu lite påskäggsgott!



Puss

2009-04-10 @ 12:21:48
URL: http://greiddnos.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0