11 dagar kvar

Efter en lång vila gav jag mig ut på 7 km i måndags. Riktigt nice. Trodde att jag skulle få börja om på noll igen efter fredagens rus. Men icke. Började jobba heltid igen igår och var grymt seg, sov på eftermiddagen och hade riktigt svårt att hitta motivationen. But I finally did it. Max 4 km var det nog, men bättre än inget i alla fall. Idag blir det vila från löpning, en lång promenad ikväll bara.

Jag har kommit på varför mitt hår har varit fett i över en vecka nu. Shampot jag tvättat håret med visade sig vara balsam. Men det är åtgärdat nu och nu är det ett riktigt Hollywood-svall igen...eeeeh eller....

Kommentarer
Postat av: Emelie

Heeeeej fina! Okej jag har haft sinnesjukt mycket att göra på senaste tiden och har inte hunnit hänga med i bloggvärlden men jag har läst din lite snabbt när jag hunnit och förstår alltså att du ska springa Tjejmilen! Vad kul! Du verkar ju träna riktigt bra, kommer att gå super för dig!



jag ska också springa lopp men har inte tränat på en och en halv månad eftersom jag blev sjuk i tre veckor och sen glömde mina löparskor när jag åkte till Usa. Idag sprang jag för första gången, ca 6 km, det kändes okej men det går lååångsamt. Men lite annan uppdatering då?



Kramar!!!

2009-08-22 @ 16:43:46
URL: http://greiddnos.blogspot.com
Postat av: Admin

Ja, du sa det, hehehe (kolla på ditt tidigare inlägg). Du verkar i alla fall haft det fab i Staterna och hoppas nu att du kommer att få en lika fabulös höst på ditt nya jobb. Puss på franskafröken

2009-08-24 @ 10:33:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0