26 dagar kvar

Söndag: Vilodag. Åt ett paket glass (0,5 liter), gutt.

Måndag: 5 km skogsrunda. 29 minuter 30 sekunder och det var ganska bra med tanke på att jag höll på att få attack. Ont! Får börja ha med mig toapapper i fickan som min far.

5 km går ju relativt snabbt, jag måste komma upp i samma tempo och hålla det sen i 10 km. Kanske borde träna benmuskler mer? För det är det som är problemet, tror jag, kondisen är ok, men ibland bränner det som satan i låren och vaderna. Får träna benböj på kvällarna. Triceps och biceps kör jag på kontoret, med en 2500 sidors le petit Robert (fransk ordlista). Förstår förresten inte varför den heter PETIT Robert (petit=liten), det är den fetaste bok jag nånsin sett.



Kommentarer
Postat av: Baba

Duktig du e bab...



Puss

2009-08-05 @ 00:18:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0