låg

Jag måste nog ha "valt "den sämsta tiden att vara arbetslös, det känns väldigt tungt just nu och inte blev det bättre av att skriva in sig på arbets-FÖRNEDRINGEN igår. De delar lokaler med Försäkringskassan och där fanns så många tragiska människor, jag är ledsen men jag kan inte hjälpa det, jag vill och kan inte identifiera mig med dem om det kändes skämmigt att sitta där, jag ville bara därifrån, ville inte att nån skulle se mig. Har ju alltid ordnat sig innan och jag trodde det skulle göra det denna gången med, men voila, min andra dag som arbetslös har kommit.

På torsdag åker jag till Lenita, kan ju lika gärna vara arbetslös där.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Åh, vi ska alla den vägen vandra. Jag funderar på att öppna en juicebar på en strand någonstans istället. Kanske lite dumt att komma på det så här med en ansenlig summa studieskulder men bättre sent än aldrig som di säger. Care to join darling?

2009-02-03 @ 17:08:16
URL: http://sonlisa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0