Tråkigt

Jag har helt enkelt inget roligt att berätta så det är därför jag är tyst. Baggaget är tillbaka, och reseförsäkringen var till och med så schysst att de gav mig tillbaka pengar för mina "jag-får-shoppa-för-mitt-baggage-är-borta-och-jag-är-deprimerad" inköp av svindyrt Dior-smink på exklusiva Selfridges.

Det är 35 dagar kvar till Tjejmilen, och jag tror att det kommer att gå bra. Måndagen var kris-dag med martini, rödvin och 1 paket cigg    


och på tisdagen var jag såklart bakis, men om man bortser från det lilla missödet så har veckans träning gått relativt bra.

Onsdag: sprang 2,5 km
Torsdag: sprang 5 km
Lördag: sprang 10 km (jag säger inte hur långt tid det tog, för det var dåligt...men jag satsar på 60 minuter den 30 augusti i alla fall)
Söndag: gått 5 km

10 km kan jag tyvärr bara göra 1 gång i veckan, för det tar ett par dagar för min handikappade fot att återhämta sig efter en såndan ansträngning. Funderar annars på att försöka mig på 12 km eller nåt sånt, så att 10 km sen känns fjuttigt när det väl är dags.

Kommentarer
Postat av: Lisa

You can do it! Gött så. Tjejmil i Sthlm alltså? Då ses vi ju då, hurra! :)

2009-07-28 @ 13:07:16
URL: http://sonlisa.blogspot.com
Postat av: Admin

Är du där då??? Amen perfa, jag och mitt springsällskap ska fira Tjemilen/min B-day den 30e!!?? Du måste hänga på!!

2009-07-28 @ 13:14:20
Postat av: Emelie

Gött! Det är ju superbra. Jag ska ju också springa milen den 31 augusti men har inte sprungit på fyra veckor för jag varit sjuk och nu har jag åkt till SF och glömt mina löparskor...så JÄVLA störigt, men men. Det får gå som det går. Jag satsade också på 60 minuter men det kan jag nog glömma nu....



Gött att du fick pengar för försvunna resväskan i alla fall även om det fortfarande är sjukt störigt.



Puss och kram!

2009-07-28 @ 19:01:59
URL: http://greiddnos.blogspot.com
Postat av: admin

31 augusti är ju annars en mycket bra dag (min B-day) så jag tror nog att det kommer att gå utmärkt. Enjoy the States och gör inte som jag och stanna inne på hotellet hela tiden (eller varför inte?)

2009-07-28 @ 20:59:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0