Träningsdagbok

Måndag 27 juli - 33 dagar kvar till Tjejmilen:

Gick en runda på morgonen innan frukost, det var segt och min mage kurrade hela tiden.
Efter Gordon Ramsay's kitchen nightmares kl 20.00 skulle jag sticka ut på 5 km...fick panik då min iPod vägrade fungera, hur ska jag kunna springa utan musik? Jag har downloadad värsta pepp-musiken, bl a E-type hahaha, men fatta vilken energi man får av "Campione" eller? Men jag reseta i alla fall hela skiten och kom iväg på en runda i skogen, hälften asfalt, hälften grus, ganska liknande Tjejmilen banan tror jag. 29 minuter tog det, och det är jag nöjd med. Det är mindre än 6 minuter per kilometer, och målet är ju 60 minuter på 10 km.

Sjukt sugen på cigg, men icke!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0