Boiling

Jag är så ARG att jag kokar. Detta är ingen bra start på veckan. Igår kväll blev min bil vandaliserad i Hovshaga, nån hade slängt en blomkruka på bilen så den var helt full av jord. EU-valet blev en besvikelse, Europa blir alltmer blått.
Men det absolut värsta är mina omogna, egoistiska, dumma jävla grisar till korridorsgrannar. Det har varit ett enda långt festande sedan i fredags, och jag, oförmögen att bara låta skiten vara och leva i skiten tills de som borde städa upp det gör det, har städat efter dem två dagar i rad. Kommer hem igår kväll, joinar två icke-grisar i städningen...moppar golv och  rensar upp. Då kommer svinen hem...vi tänkte ha lite folk här i kväll...!!!!!!! JAHAAAA!!!! Jag går in till mig och kollar på film, lite oroad över det tilltagande oljudet från köket. Vid klockan 2 är festen i full gång, jag får nog, går ut och stänger dörrarna om dom, men det hjälper inte. Till halv fem håller de på!!! Tyvärr pratar vi inte om vanliga partyglada vuxna människor här utan vi pratar om utvecklingsstörda spanjorer, riktiga jävla retards som helt saknar gränser. För vem tycker att det är kul att slänga upp folks cyklar på taket av förrådet? Att dra upp blommor ur jorden och trycka in dem i folk brevlådor? Att köra varandra fram och tillbaka på en kontorsstol och krocka med väggen? Att koka korv i den gemensamma vattenkokaren? Att hälla vatten under någons dörr? Att klottra på väggar och lampor? Att gå på styltor i korridoren klockan fyra? Det är okej om man är fem, men fan inte om man är 25! Blir så jävla trött på morsgrisar som aldrig har bott hemifrån och tror att nån (jag) kommer att städa upp din skit! Vill ni att jag ska torka er i röven också eller? NI ÄR SÅ ÄCKLIGA, SVIIIIIIIIN!!!!

I fucking had it, pendejos de mierda, pinches mongoles, hijos de puta!!!! Åk hem nu och jag hoppas att jag slipper se er ever!

Ska starta ett utbytesstudentsfientligt parti inför nästa val. Erasmus suger fett.

Kommentarer
Postat av: Kim

Bra Anna, släpp ut aggressionerna!

2009-06-08 @ 19:40:41
URL: http://www.kimlovejerry.blogspot.com
Postat av: Baba

Hehe... håller me Kim... go get them!

2009-06-08 @ 19:45:28
Postat av: Lisa

Te adoro, din lilla argbigga.



Kärlek!

2009-06-08 @ 19:55:50
URL: http://sonlisa.blogspot.com
Postat av: Emelie

Alltså jag har sagt det förut och säger det igen. Fly. De kommer inte att ändra sig, korridor är inte din grej längre vackra du, du är för bra, för vuxen och för cool för det. Skaffa fortast möjligt annat boende och lämna äcklena i sitt eget bajs!

2009-06-20 @ 22:27:37
URL: http://greiddnos.blogspot.com
Postat av: Admin

Ja men Emelie, det var ju bara för att jobbet kom hastigt och att jag från början bara skulle jobba i tre månader, ville inte börja flytta möbler och så. Får jag vara kvar här i höst finns det inte en chans att jag är kvar i korren...fast helt vill jag ju såklart till Malmö...Bisou!

2009-06-25 @ 09:02:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0