Easy Jet skit

De kanske har tappat bort min resväska...den är bara borta, completely disappeared from the earth's surface....
Jag vill inte att ni ska tro att jag är ytlig, men jag är så bitter över alla mina SAKER som bara är BORTA!!

Här är ett urval:

Min favvo DKNY väska
Svarta supersköna ballerinaskor
Splitternya högklackade partypjucks, inhandlade dagen innan avresa
Metallic pumps från Uganda
Plattång
Fön
Kamera
Min fina Mango klocka
Allt smink
Rakhyvel
Svindyr decolletage-creme från Estée Lauder
Idealiste creme plus ögoncreme från Estée Lauder
Assköna svarta shorts från Monki
Grym tajt kjol med hög midja
Kims klänning med paljetter
3 olika hårprodukter
Mitt fina Uganda halsband som kvinnocooperativet gjort av tidningspapper
Favvochinos (de som till min stora glädje är i stl 29)
Helt ny bikini
Mobilladdare

Easy Jet-jävlarna har inte ens ett nummer man kan ringa, man får maila. Jag mailade igår. De svarade att de kommer att: endeavour to respond to you with more details within 14 days of receipt of this acknowledgement. Folksam ger mig 1000 kr som plåster på såret. Suckers!!!

För er som minns blev jag av med en necessär full med smink och krämer i februari. Bara att köpa nytt igen då. Det är ju ändå bara prylar...

Kommentarer
Postat av: Emelie

Nej fy farao vad tråkigt!! 1000 spänn, det är ju för fan piss! Fan vad snålt :( Då vet man att man aldrig aldrig ska lägga något värdefullt i resväskan...Stackars dig, jag lider verkligen med dig, visst det är "bara prylar" men vad fan, det är ju dyrt, pengar man kunde lagt på något vettigare och dessutom massor av fina minnen.



Puss och kram fina

2009-06-25 @ 21:22:49
URL: http://greiddnos.blogspot.com
Postat av: Andreas

Den kommer att dyka upp! I feel it in my fingers, I feel it in my toes.

2009-06-26 @ 13:28:56
Postat av: Kim

Jag kommer att lösenordsskydda min blogg. Vill ni fortsätta läsa den så skicka mig ett mail ([email protected])så skickar jag tillbaka ett lösenord!

2009-07-08 @ 21:07:53
URL: http://www.kimlovejerry.blogspot.com
Postat av: Andreas

Vilket flyt!

2009-07-16 @ 01:56:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0