Antiklimax

Sitter här, väntar på något stort, har planerat och planerat och jobbat och svettats i förberedelserna för morgondagens konferens, och nu är det plötsligt klart, jag kan inte komma på en enda grej som ska göras, was this it?
Fast det ska bli trevligt att se legenden Bo Rothstein (något av en guru för statsvetare) in action.

Som jag sa innan så sitter jag mest här och väntar på något stort, det är på gång nu känner jag.

Nässköljaren är helt underbar, hur har jag kunnat gå omkring och vara täppt i näsan i nästan 27 år? Helt sjukt ju...




Kommentarer
Postat av: Emelie

Hrm, vet precis hur det känns. Så var det för mig igår, exjobbet klart, kobb till hösten fixat, lägenhet uppsagd, semester planerad....man bara...jaha...



Hoppas att allt går/har gått bra i alla fall!



Just det, jag behöver din adress, kan du maila den?



Kramar

2009-05-28 @ 14:28:58
URL: http://greiddnos.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0