Bagage

Har svårt att slänga saker...det kan ju komma till användning, eller så är det minnen...Men ungefär en gång i veckan får jag utbrott på mig själv när jag rotar i min oversize bag och hittar en massa SKRÄP!



Detta fann jag i min väska idag:

1 st lypsyl
1 st rosa läppstift
1 st rosa lipgloss
1 st rosa iPod
1 st hårspänne
4 st pennor
1 st skyddspapper från compeed-plåster
2 st askar Marlboro menthol
1 st Gucci plånbok
1 st glasögonfordral med tillhörande CK solglasögon
1 st flaska Loka jorgubb guava
1 st paket compeed-plåster
1 st tom påse extra tuggummi
1 st påse V6 tuggummi
1 st anteckningsbok med läderpärm
1 st Nine West visitkort
1 st agenda
1 st gubbe som är gjord av ett ciggpaket av Joan
1 st kvitto från Jalla gatmat
1 st karta över Washington
1 st biobiljett till Män som hatar kvinnor
1 st biobiljett till Che - gerillaledaren
1 st bussbiljett
1 st busstidtabell
2 st tågbiljetter
1 st kuvert med innehållande dopinbjudan
1 st lapp som det står Mårten Lauvall på
1 st läkarbesökkvitto
1 st erbjudande om bostad
3 st servetter från Pressbyrån
2 st våtservetter
1 st plåster
1 st White ginger bodylotion från Hyatt hotell Washington
1 st kvitto från Stenladan
1 st nässpray
1 st ebony black lackstift till bilen
2 st nyckelknippor
1 st rött läppstift
2 st papper till Halls halstabletter
3 st femcents euro
1 st tvåcents euro
1 st femtioöring

Alltså fy fan

Kommentarer
Postat av: Emelie

haha, på många bloggar är det värsta "det här finns i min handväska" på gång. Jag lovar att du slår alla med hästlängder!



Förresten, eftersom jag aldrig får din adress, vill du komma på examensfest/30-årsfest den 13 juni? Jajajaja!!



Kram

2009-05-29 @ 18:22:01
URL: http://greiddnos.blogspot.com
Postat av: Anonym

Men förresten jag kanske har skickat den 2ggr! Till din hotmail....



Ska tänka på det



Puss på dig du lyckade, vackra kvinna

2009-05-29 @ 19:20:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0