Det finns i alla fall

någon som inte tycker att jag är terrible och heartless eller sick och crazy. Hehe så himla roligt...mmmm

Helgen var bra, Malmö är härligt! Funderar lite på att bli plastmamma åt Ebba och flytta in i barnkammaren på Värnhemstorget. Rolig fest i fredags, men usch vad mycket vin det blev, mycket orutinerat av tanterna.

Lots of luv till baban och till Ida och Emelie som va goa sambos. Goa sångglada flator också på lördagskvällen. Mera queer i förskolan!

Det är trivsel nu och jag är pigg och har varit på jobbet sen klockan 7.15 fast jag inte somnade förrän 3.30 i natt. Jag känner att detta är min vecka!

Peace!

Kommentarer
Postat av: Kim

Puss på dig!

2009-05-04 @ 09:42:42
URL: http://www.kimlovejerry.blogspot.com
Postat av: Admin

Jobbar du inte än?

Ska jag säga haha

2009-05-04 @ 10:31:09
Postat av: Baba

Tack själv Darling!!

2009-05-04 @ 22:41:47
Postat av: Baba

Tack själv Darling!!

2009-05-04 @ 22:43:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0